ТД РИКОС канцтовары и товары для офиса
 
Четверг, 23.11.2017, 23:11
КАТАЛОГ ПРОДУКЦИИ ...НАПИСАТЬ НАМ ...ПРАЙС-ЛИСТ (скачать. xls)...КАТАЛОГИ ТМ (скачать. pdf) ...тел/факс 044) 223-22-79 ..(044) 221-39-92 ..моб.тел (096) 843-50-69 ..(067) 465-41-88 ..(067) 445-14-01 ...ICQ : 611828498
МЕНЮ САЙТА

Форма входа

Поиск

ХИТЫ ПРОДАЖ

Партнеры
money-exchange.com.ua - центр по обмену WebMoney (WMZ, WMR, WMU)

Друзья сайта
  • зпч на китайские авто
  • зпч на отечественные авто
  • продажа, изготовление и установка металлопласт окон, остекление и отделка лоджий и балконов
  • Теплоносители для всех систем отполения Фритерм, Дефриз

  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Корзина
    Ваша корзина пуста

    Категории раздела
    Мои статьи [65]

    Главная » Статьи » Мои статьи [ Добавить статью ]

    Завдання роботи з дебіторською заборгованістю

    Завдання роботи з дебіторською заборгованістю

    Ключове завдання для служби є досудова робота з контрагентом і контроль на стадії виконання рішення суду.

    Примірний алгоритм роботи із заборгованістю на досудовій стадії

     

    Вид дій

    Строки вчинення

    Примітки

    1

    Аналіз боргової ситуації і документів, що підтверджують наявність дебіторської заборгованості

    Не пізніше робочого дня з моменту надходження інформації про наявність заборгованості від відділів Концерну

    Будь-яка дія може бути за погодженням з керівником пропущена з метою переходу до наступного кроку, якщо це не суперечить положенням чинного законодавства або умов договору (наприклад, про обов'язковість досудового претензійного порядку вирішення спорів)

    Визначити: наявність документального підтвердження дебіторської заборгованості;
    тривалість прострочення

    2

    Дзвінок-нагадування про наявність заборгованості і з'ясування причин неплатежу

    Тривалість прострочення від (--) до (--) днів

    Вчинення дзвінка згідно з розробленим сценарієм (методикою)

    3

    Відправлення листів з проханням про сплату

    Тривалість прострочення від (--) до (--) днів

    Відправлення листа за затвердженою формою замовним листом поштою

    4

    Відправлення претензії з вимогою про оплату + дзвінки через день

    Тривалість прострочення від (--) до (--) днів

    Відправлення листа за затвердженою формою замовним листом поштою

    5

    Відправлення «останнього китайського попередження» - передсудової або передарбітражних сповіщень

    Тривалість прострочення від (--) до (--) днів

    Відправлення передсудової або передарбітражного сповіщення за затвердженою формою замовним листом поштою

    6

    Проведення особистої зустрічі (або зустрічей)

    Тривалість прострочення від (--) до (--) днів

    Проведення зустрічі згідно з розробленим сценарієм (методикою)

    7

    Передача документів в юридичний відділ для підготовки і подання до суду позовної заяви дебіторської заборгованості

    Тривалість прострочення понад (--) днів

    Передати: всі документальні підтвердження дебіторської заборгованості;
    всі документи та інформацію про здійснені дзвінки, спрямованих листах, претензії і т. п. і реакції на них боржника, включаючи листи
    відповіді

    Важливим завданням, є створення регламенту роботи з дебіторською заборгованістю у вигляді наказу по Концерну. Оскільки у комерційної служби стоїть завдання більше продати, надати послуг і т. п., а у фінансового відділу - аналіз, контроль і планування дебіторської заборгованості в тому числі, можливі конфлікти і нерозуміння ваги даної роботи. Тому важливо чітко виписати взаємодію між відділами Концерну та повноваження служби по роботі з дебіторською заборгованості.

    Методика роботи з дебіторською заборгованістю


    Співробітник Концерну, відповідальний за збір заборгованості.
    Джерела інформації по
    контрагенту, співробітникам, власникам:

    1. Внутрішні ресурси Концерну:
    бази даних відділів Концерну (майно, бухгалтерія, юристи);
    база даних про контрагентів, за якими є інформація про недоцільність укладення з ними договорів, надання послуг (стоп-лист) тощо;

    2. Масиви довідкової інформації
    телефонні книги,
    адресні довідники та ін;


    3. Бази даних з онлайн-доступом (ресурси державних структур):
    Пенсійного фонду
    Державної податкової служби,
    арбітражних судів,
    судових виконавців


    4. сайти:
    соціальні мережі, блоги, форуми, сайти знайомств (Однокласники, В контакті ", та ін)
    пошуковики (Google, Yandex, Yahoo та ін)
    сайти з пошуку роботи
    • «меседжер» (icq, quip, skype, sipnet та ін)


    5. Технічні засоби контакту з боржником:
    1
    . Телефонні дзвінки (вручну: міський, мобільний)
    2
    . Розсилка e-mail-повідомлень
    3. Розсилка факс-повідомлень
    4. Розсилка листів
    5. Повідомлення в інтернеті (сайтах, форумах, чатах, соціальних мережах, Sкype, ICQ)

     

    Системи мотивації персоналу


    Для того щоб співробітники служби по роботі з дебіторською заборгованістю прагнув ефективно виконати поставлені перед ним завдання, важливо, щоб розміри оплати праці були безпосередньо пов'язані з досягненням співробітниками планованих показників з повернення дебіторки.
    На мій погляд, щомісячна оплата праці співробітників, що займаються стягненням боргів, повинна включати три складові:


    фіксована (окладна) частину;
    змінна (преміальна) частину за чітке виконання регламенту (тобто технології стягнення боргів);
    змінна (преміальна) частину за досягнення результату по стягненню заборгованості.



    Источник: http://ricos-td.at.ua/publ/zavdannja_roboti_z_debitorskoju_zaborgovanistju/1-1-0-73
    Категория: Мои статьи | Добавил: betti (20.11.2012)
    Просмотров: 791 | Теги: Завдання роботи з дебіторською забо | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2017
    Используются технологии uCoz
    Яндекс цитирования Google-Add.com - Открытый Каталог Сайтов Безкоштовний каталог сайтів